Nieuws 1 Jordy Gerritse 27 mei 2020
My Nintendo is het beloningensysteem voor Nintendo fans. Voorheen bekend als Club Nintendo waar unieke producten werden aangeboden die spelers voor punten konden kopen. Punten spaarde je door middel van Nintendo games te kopen en de code aan de binnenkant van de doos te verzilveren. Tegenwoordig kunnen we in het Westen via My Nintendo eigenlijk enkel nog korting krijgen als beloning met heel af en toe een uitzondering.
Voor fans in Japan ziet het er iets beter uit. Zij kunnen nu met platinapunten fysieke beloningen bestellen van Xenoblade Chronicles Definitive Edition. De producten kosten hierdoor geen geld, maar betaal je slechts te verzendkosten.
Voor 500 platinapunten kan je een smartphone ring bestellen. De vorm van de ring is een uitsnede van het iconische zwaard dat Shulk gebruikt.
Voor 300 platinapunten kan je verschillende stickervellen bestellen. Eén van de stickervellen bevat 9 soorten letters waardoor je bepaalde woorden kunt spellen.
Nog eens voor 300 punten krijg je een gestanst handdoekje met Melia er op. Je vraagt je vast af wat je in godsnaam met een handdoekje moet, maar in Japan is dit heel erg normaal. Japanners geven erg veel om hygiëne en daarom krijg je bij binnenkomst in ieder restaurant zo’n handdoekje, of te wel een Oshibori. De doekjes zijn meestal vochtig en warm gemaakt. Hier mee dien je je handen mee te reinigen voordat je gaat eten.
Het is daarbij ook gebruikelijk om merchandise te verkopen in de vorm van dit soort doekjes. Tijdens Tokyo Game Show 2019 kregen bezoekers van de Cyberpunk 2077 presentatie ook een Oshibori met het logo en tekst van Samurai uit de game.
Tagged as:
Japan My Nintendo Nintendo Xenoblade Chronicles
About the author call_made
Zelda fanboy. Retro Collector. Voornamelijk te vinden op het Playstation Network. Gamer sinds ik nog uit de fles dronk. Beide doe ik nog steeds, niets veranderd dus.
Binnen de bloeiende omgeving van elektronisch entertainment is intheGame een waardevolle entiteit en een integraal onderdeel van het dynamische ecosysteem van iTGmedia. Sinds zijn oprichting heeft intheGame zich gevestigd als een toonaangevende gemeenschap binnen de wereld van gaming en elektronisch amusement, gedreven door een passie voor het delen van actueel nieuws en boeiende content.
Ben jij geïnteresseerd in het versterken van ons team?
Dan zijn we op zoek naar jou!
Please login or subscribe to continue.
No account? Register | Lost password
✖Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Be the first to leave a comment