Nieuws Dave Schreurs 21 maart 2022
Call of Duty: Warzone lijkt tegen het einde van zijn bestaan te lopen, vorige week kondigde Activision aan dat we eind dit jaar aan de slag kunnen van met Modern Warfare 2. Maar dat niet alleen, ook Warzone krijgt een vervolg die grotere en meer indrukwekkendere gameplay belooft. Dit was nodig omdat Warzone tegen het eind van zijn capaciteiten aan loopt.
In een exclusief report van Tom Henderson, een bekende leaker en insider in de games industrie, wordt beschreven dat Activision grootse plannen heeft voor Warzone 2. Een user op Twitter had een set aan concept-art geleaked die inmiddels alweer zijn verwijderd. Op deze concept art is te zien hoe King Kong een WW2 vliegtuig uit de lucht slaat. De tweede afbeelding toont Godzilla die op soldaten vuurt met zijn welbekende blauwe straal. Deze images werden geleaked samen met een set aan afbeeldingen van Warzone Season 2. Het schijnt dus dat Activision plannen heeft om de wereldwijd bekende monsters naar de game te brengen. Dit is in lijn met de geruchten dat Activision grootste plannen heeft met de Warzone IP.
Dit zou de tweede grote tie-in zijn voor de titel, wat aantoont dat Warzone (net zoals Fortnite) partnerships zal aangaan met andere media. De timing is alleen niet geheel goed, aangezien Kong vs Godzilla al een geruime tijd uit is. Het zou dus kunnen zijn dat Activision alleen met ideeën aan het spelen is die de grootsheid van events binnen Warzone 2 gaan bepalen. Het belooft echter wel wat. Zal dit dan de doorslag zijn die Activision nodig heeft om Fortnite van de troon te stoten?
Tagged as:
Activision Battle Royale Events Godzilla vs Kong Warzone
About the author call_made
Al sinds jonge leeftijd zit ik met een controller aan het scherm gekluisterd, eerst voor een dikke beeldbuis tegenwoordig een OLED, kijkt toch wat fijner. Ik geniet met name van games met een goed verhaal, mijn favorites zijn de Mass Effect Trilogy, al komt God of War 4 aardig in de buurt . Verder een massive fan van Star Wars, Marvel en Harry Potter.
Binnen de bloeiende omgeving van elektronisch entertainment is intheGame een waardevolle entiteit en een integraal onderdeel van het dynamische ecosysteem van iTGmedia. Sinds zijn oprichting heeft intheGame zich gevestigd als een toonaangevende gemeenschap binnen de wereld van gaming en elektronisch amusement, gedreven door een passie voor het delen van actueel nieuws en boeiende content.
Ben jij geïnteresseerd in het versterken van ons team?
Dan zijn we op zoek naar jou!
Please login or subscribe to continue.
No account? Register | Lost password
✖Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Be the first to leave a comment