Nieuws 1 Jordy Gerritse 2 oktober 2020
Ubisoft is niet geheel onbekend in het uitgeven van titels met een nogal moeizame start. Rainbow Six Siege, The Division 2 en Ghost Recon Breakpoint, en nu Hyper Scape, waren allemaal niet zo heel erg denderend in het begin. Rainbow Six heeft op miraculeuze wijze een volledige 180 graden move gedaan en is nu een van de beste competitieve multiplayer shooters op de markt. The Division en Breakpoint laten we even in het midden.
Hyper Scape gaat in ieder geval deels terug naar de tekentafel voor grote verandering. Ubisoft is zich er van bewust dat de game te moeilijk is en te saai is om spelers geïnteresseerd te houden. De game gaat in een soort van her ontwikkel traject waarbij er wordt gekeken naar de vijf pilaren waar de game op is gebouwd. Iedere pilaar wordt onder handen genomen door een apart ontwikkelteam. Ubisoft heeft deze strategie eerder toegepast, onder andere bij Rainbow Six Siege. Dit zijn de vijf pilaren:
Het tweede Seizoen van Hyper Scape begint om 6 oktober, dezelfde dag als het nieuwe evenement begint in Apex Legends.
Tagged as:
Battle Royale Cross-Play Hyper Scape Ubisoft
About the author call_made
Zelda fanboy. Retro Collector. Voornamelijk te vinden op het Playstation Network. Gamer sinds ik nog uit de fles dronk. Beide doe ik nog steeds, niets veranderd dus.
Binnen de bloeiende omgeving van elektronisch entertainment is intheGame een waardevolle entiteit en een integraal onderdeel van het dynamische ecosysteem van iTGmedia. Sinds zijn oprichting heeft intheGame zich gevestigd als een toonaangevende gemeenschap binnen de wereld van gaming en elektronisch amusement, gedreven door een passie voor het delen van actueel nieuws en boeiende content.
Ben jij geïnteresseerd in het versterken van ons team?
Dan zijn we op zoek naar jou!
Please login or subscribe to continue.
No account? Register | Lost password
✖Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Be the first to leave a comment