Nieuws 1 Jordy Gerritse 6 augustus 2019
De aankondiging van Borderlands 3 heeft hier ongetwijfeld grote invloed op uitgeoefend. De franchise heeft in totaal zo’n 48 miljoen exemplaren de deur uit weten te doen. Bijna de helft van deze aantallen bestaan dus uit Borderlands 2. De Handsome Collection hierbij niet meegeteld. Deze bevat Borderlands 2 en de Borderlands pre-sequel.
“I think [the sales boost] is a reflection of the fact that the Borderlands IP is stronger than ever, even though it’s been eight years since the last release,” meldt Take-Two CEO Strauss Zelnick aan GamesIndustry.biz. “I think there’s a whole new generation of consumers who are super excited about Borderlands. That bodes well as we head into the September release. We’ll see how it does, but we feel really good.”
Niet heel vreemd dat Borderlands zo goed ontvangen wordt. Het is dan ook een ijzersterke franchise met zelfs een zeer sterke spin-off door TellTale Games: Tales from the Borderlands. Heb je nooit eerder een Borderlands game gespeeld? Check hier dan onze review over de Game of the Year Edition van Borderlands. Hier kan je onze review lezen over de VR versie van Borderlands 2. In september lees je onze review over Borderlands 3 uiteraard ook op de website!
Het ziet er ongetwijfeld heel erg goed uit voor Borderlands 3. De game zal volgende maand op 13 september verschijnen voor Playstation 4, Xbox One en Windows PC via de Epic Games Store. De game zal volgend jaar verschijnen op Steam.
Tijdens Gamescom 2019 gaan wij al even aan de slag met Borderlands 3. Je kunt onze ervaring met de game eind augustus terug lezen op de website. Kijk jij uit om terug te keren naar Pandora?
Tagged as:
Borderlands 2 Borderlands 3 Gearbox Take-Two
About the author call_made
Zelda fanboy. Retro Collector. Voornamelijk te vinden op het Playstation Network. Gamer sinds ik nog uit de fles dronk. Beide doe ik nog steeds, niets veranderd dus.
Binnen de bloeiende omgeving van elektronisch entertainment is intheGame een waardevolle entiteit en een integraal onderdeel van het dynamische ecosysteem van iTGmedia. Sinds zijn oprichting heeft intheGame zich gevestigd als een toonaangevende gemeenschap binnen de wereld van gaming en elektronisch amusement, gedreven door een passie voor het delen van actueel nieuws en boeiende content.
Ben jij geïnteresseerd in het versterken van ons team?
Dan zijn we op zoek naar jou!
Please login or subscribe to continue.
No account? Register | Lost password
✖Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Be the first to leave a comment