25 september 2021
Balan Wonderworld

Balan Wonderworld krijgt Day 1 Update na demo feedback

In een nieuwe Sqaure Enix blog post deelt Noriyoshi Fujimoto wat nieuwe informatie over zijn creatie: Balan Wonderworld. Hij sluit zijn bericht af met de aankondiging van een Day 1 Update.

Eerder dit jaar verscheen er een gratis Balan Wonderworld demo op Playstation, Xbox en Nintendo Switch. Het duurde niet heel lang voordat het internet vol stroomde met kritiek over de game. Outfits met weinig variatie of zinloze speciale krachten en een tergend langzame speler. Het voelde en oogde heel vreemd voor het gros van de spelers.

Alhoewel Fujimoto niet heel specifiek is over de aanstaande veranderingen lijken de memo’s wel zijn aangekomen. De Day 1 Update voor de avontuurgame past de besturing voor beweging, camera beweging, en moeilijkheidsbalans aan. Hij hint tevens op aanstaande patches en veranderingen, maar deze zijn niet op tijd voor de release, later deze maand.

There’s been a wide range of opinions and responses to the demo, and unfortunately at the current stage of development, it simply isn’t feasible to reflect every piece of feedback into the game. However, to offer you all a more balanced gameplay experience, we will be implementing a day one patch for the full game.

Specifically, this patch will adjust movement controls, camera movement, and rebalancing of the difficulty. There’s just over a week left until launch now, so I hope you all enjoy the world of Wonderworld to your heart’s content!

Of de snelheid van de speelbare personage ook daadwerkelijk wordt versneld met deze update is nog maar de vraag. Je kunt hier het hele bericht teruglezen.

Jordy Gerritse

Zelda fanboy. Retro Collector. Voornamelijk te vinden op het Playstation Network. Gamer sinds ik nog uit de fles dronk. Beide doe ik nog steeds, niets veranderd dus.

View all posts by Jordy Gerritse →